Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Heb je een klacht, bijvoorbeeld over het naleven van de veiligheidseisen op onze accommodatie, dan horen we dat graag zo snel mogelijk. Een onveilige situatie willen we snel kunnen oplossen.
Alle klachten behandelen we op dezelfde manier:
– Voor klachten kun je contact opnemen met de secretaris. Zie contactgegevens bij bestuur.
– Vind je dat we je klacht niet naar behoren afhandelen, dan kun je jouw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen bij het bestuur van onze vereniging Postbus 182 postcode 6741 AD te Lunteren. Omschrijf je klacht duidelijk met een heldere onderbouwing van je standpunt. Je kunt een klacht niet anoniem indienen. Binnen 2 weken ontvang je schriftelijk een antwoord namens het bestuur van onze vereniging.
– Ben je niet tevreden met het antwoord en kun je hierover geen overeenstemming bereiken met de vereniging, dan kun je deze schriftelijk en niet anoniem de klacht indienen bij Stichting Veilige Paardensport, Postbus 3040, 3850 CA Ermelo. Zij informeren je binnen 2 weken over de wijze waarop ze je klacht behandelen.